Cata sensorial con pescadeRías (Salimat 2016). Resultados.

Como recordarás, xa comentamos anteriormente a participación de TasteLab na cata sensorial que se realizou co gallo do  II Encontro de Gastrobloggers Salimat Abanca. O selo pescadeRías, ¿de onde se non? puxo o excelente produto e Kike Piñeiro (A Horta do Obradoiro) preparou os pratos de xeito maxistral.

+info do evento nas seguintes ligazóns:

Evaluación sensorial con gastrobloggers. TasteLab y PescadeRías en Salimat 2016

“PescadeRías: o Mar Marca”, Salimat 2016

Hoxe, queremos presentar os resultados que obtiveron a navalla de Cangas, o choco de Redondela e o xurelo de Fisterra. Pódense consultar na Newsletter de pescadeRías do mes de xullo (aquí). Ou premendo na seguinte ligazón: informe completo cata sensorial.

Unha vez máis, desde TasteLab queremos recoñecer o labor tan importante que fan selos de calidade, como pescadeRías, na recuperación e divulgación de productos galegos de indiscutibe calidade, como demostran estes resultados.

Compartir el post

Entradas relacionadas

TasteLab participa en el programa BoosterWE de RedEmprendia

BoosteWE es un programa de RedEmprendia que brinda apoyo a emprendedores y emprendedoras procedentes de las universidades de América Latina, España y Portugal para que pongan en marcha iniciativas empresariales innovadoras. Las personas beneficiarias cuentan con un proyecto para crear su propio negocio y realizan una estancia en empresas consolidadas que operan en un país

Read More

Memoria sensorial. Capacidad de los catadores entrenados

La memoria sensorial es la capacidad más importante que debe de poseer un catador entrenado. La norma UNE-EN ISO 8586:2014  (Guía general para la selección, entrenamiento y control de catadores y catadores expertos), indica que los catadores expertos deben poseer una aptitud superior a la media para conservar las impresiones en

Read More

SOMOS LA PRIMERA EMPRESA DE TECNOLOGÍAS DE ANÁLISIS SENSORIAL DE ESPAÑA

Basada en la ciencia de los sentidos que ofrece servicios de alta calidad y máxima confidencialidad